Dewa Slide

Dewa Slide

Minggu, 04 September 2016

ST v3.9


Agustus telah berakhir dan September telah berjalan beberapa hari. Bagiku September adalah bulan perenungan tentang momen bersejarah. Kontemplasi tentang tiga puluh sembilan tahun anugerah hidupku, jalanku, PERDJOEANGANKOE!  Tentang suka dukaku, pahit getirku, keringat dan airmataku, tertawa dan bahagiaku. Sejarahku, puji dan caci maki untukku, cinta dan kasih untukku serta kesumat dan benci bagiku.

Ini tentang usiaku yang di bulan ini hanya kurang satu tahun untuk genap empat puluh tahun... almost 40! ya menjelang versi 4.0 
ceuk kolot baheula mah umur 40 tetengger! mun istilah ayeuna mah milestone penting!
Mun umur 40 can boga imah....kamungkinan gede saumur-umur moal boga imah!
Mun umur 40 can boga panghasilan (panghasilan yeuh lain gawe nya) anu puguh...alamat kahirupan kahareup bakal leuwih beurat (sanajan keur nu geus boga panghasilan ge sabenerna mah tetap we beurat!
Mun umur 40 masih resep keneh ngalanjur napsu ngumbar amarah....alamat eta talajak bakal nerus nepi ka kolot!
Mun umur 40 masih keneh lelengohan.....siga-sigana bakal beuki beurat perjuangan neangan batur hirup!
tapi da ketang masih lamun, teu pasti,komo mutlak mah!meureun eta ge hasil riset kolot baheula ....beuh riset!

Menengok ke belakang....
Ah sudah cukup jauh ternyata perjalanan ini....
kalau berpijak pada filosofis pupuh yang kita kenal, perjalanan ini sepertinya sedang pada tahap dandang gula.....saat  dimana kita menikmati suka dan duka kehidupan! dandang = pahit dan gula=manis. pahit dan manis yang silih berganti! seperti roda pedati....ah saya mah ngibaratkeun kana roda pedati we da roda F1 mah gancang teuing muterna, bisi lieur! komo kana Roda Baru mah....bisi wareg!
Syukurku pada  Alloh SWT atas segala nikmat dan karunia....yang paling terutama iman dan Islam yang masih kugenggam walau masih belum sempurna benar mengamalkannya!
Syukurku atas segala pencapaian hidup!
Ah tidak akan saya tulis satu persatu! bisi ceuk saya mah wah ceuk batur ay! ceuk saya mah amazing ceuk batur mah ordinary! 
pokona mah what a wonderful life lah! hidupku sangat berwarna, walau orang lain mah menganggap warna hidup saya teh abstrak! tapi keun wae nu penting mah ceuk Gusti Alloh warna kuring jelas (benerna, lain salahna hehehe!) susuganan eta ge!mudah2an, da hirup mah ukur narekah!tapi pan cenah nu penting mah usahana!

Saumur-umur asa can pernah niup lilin! perasaan apal naon ulang tahun ge, basa keur SMA, babaturan dibanjur trus buukna diawuran endog jeung tarigu! Si anu ulang tahun cenah!.....beuh karunya nya kuring,  telat civilized na!
mun wish-wish an...wish naon nya! 
1. hayang geura ka mekah
2. hayang hirup beuki bageur, beuki bener, beuki cageur, beuki pinter (tapi ulah minteran), beuki getol ibadah!salamet dunya akherat!
sakitu we!aamiin!

0 Komentar:

Posting Komentar

Berlangganan Posting Komentar [Atom]

<< Beranda